You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nex91

User

  • "Nex91" is male

Posts: 117

Date of registration: May 7th 2009

Location: Hannover

  • Send private message

21

Saturday, November 7th 2009, 6:47pm

Hm,
wenn ich diesen Bericht lese freut es mich richtig :D
Ich möchte ihn am liebsten ausdrucken und Überall verteilen. Ihn jedem "Du pöser pöser AS Spieler"-Quatschkopf unter die Nase halten.
Ich freue mich wirklich riesig über diesen Tollen Bericht. Der Autor hat meinen größten Respekt und ich hätte nie erwartet das so etwas gerade aus kirchlicher Richtung kommt.

MfG
Nex

PN geschrieben wegen deiner Signatur, die gemäß der Forenregeln eigentlich nur 150 x 60 Pixel sein dürfte... -Pydracor

This post has been edited 1 times, last edit by "Nex91" (Nov 7th 2009, 7:31pm)


Satsch

Rentner

  • "Satsch" is male

Posts: 1,227

Date of registration: Mar 13th 2007

Location: Österreich, Bad Vöslau

  • Send private message

22

Saturday, November 7th 2009, 7:28pm

Und ich erwarte mir ne bessere Rechtschreibe von dir Nex91, liest sich ja grauenvoll :roll:

Zitat


...Dann gib ca. 525 Liter Benzin und ein Streichholz ( es sollte aber brennen ) hinzu rühre das Ganze gut um. Evtl kriegste dabei noch lustige Bilder als "Platoon" Reenactor oder als Getthostreetgangpimp hin...
Ich hab Hansaharry wieder zum Telefonterroristen gemacht, Zitat Hansaharry vom 16.06.2015 :super:

DGA

User

Posts: 173

Date of registration: Jan 19th 2009

Location: 9170

  • Send private message

23

Saturday, November 7th 2009, 10:13pm

Warum sollte das denn nicht von der Kirche kommen? Wegen derer pazifistischen Grundhaltung? :lol:
You will not get any simpathy from me. If you want simpathy then look in the dictionary between shit and syphilis!

SpOoKy777

Trusted Trader

  • "SpOoKy777" is male

Posts: 637

Date of registration: May 3rd 2007

Location: RF zwischen HH und HL

  • Send private message

24

Sunday, November 8th 2009, 2:47am

Quoted

Warum sollte das denn nicht von der Kirche kommen? Wegen derer pazifistischen Grundhaltung?


hmmm ja genau deswegen... :mata:
----> http://www.seveness.de <----

"Hey kid, you want a toothpick? "

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests