You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Elmo

User

  • "Elmo" is male

Posts: 321

Date of registration: Feb 20th 2011

Location: bei Bonn

  • Send private message

21

Saturday, March 29th 2014, 9:09am

Das ist ja das schoene bei nem Systema design, wenn ich sie Verkaufe kann ich die Tuningteile einfach rausnehmen ( lauf/zylinder gb motor) und den standartkram dranbauen :D

Ja zu kaufen gibts die aktuell nicht, der softairstore hatte ca 10 Importiert und Verkauft bevor er nachschub bekommen konnte, A&K war da mit der nachfrage wohl etwas ueberlastet. :D

wer meine gaben will kann isch ja melden :D

Quoted

Original von mop
Ich weiß noch wie ich damals so überrascht war, als ich zum ersten mal meine KWA befüllt hab. Ich dachte die Flasche wär leer weil nix daneben ging ^^

  • "mario1174" is male

Posts: 126

Date of registration: Mar 14th 2013

Location: Rimbach ....Odenwald

  • Send private message

22

Tuesday, April 22nd 2014, 8:36pm

meine A&K PTW ist heut angekommen ... :sabber:

Joey

User

  • "Joey" is male

Posts: 174

Date of registration: Dec 30th 2010

  • Send private message

23

Tuesday, April 29th 2014, 11:42am

Letzte Info ist das es Material/Qualitätsprobleme mit den Cylindern und der Gearbox gibt und somit die aktuelle Serie von A&K überarbeitet wird,
das kann wohl einige Monate dauern.

Similar threads