You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

sniper

Administrator

  • "sniper" started this thread

Posts: 6,327

Date of registration: Mar 8th 2007

  • Send private message

1

Thursday, February 4th 2021, 11:51pm

VFC HK PSG1



Ich sag mal so, besser spät als nie. Mir persönlich ist es durch die Lappen gerutscht, die Mehrheit hats sicher schon gesehen, aber vielleicht ja doch noch ne News für den einen oder anderen.
Unter anderem hier erhältlich: https://www.kotte-zeller.de/vfc-heckler-…-6mm-bb-schwarz


"Associate yourself with men of good quality if you esteem your reputation; for 'tis better to be alone than in bad company" -George Washington

Posts: 960

Date of registration: May 5th 2012

  • Send private message

2

Thursday, February 4th 2021, 11:56pm

Bei Frankonia gibts das Ding mit Gutscheincode gerade für 650€.

  • "Frau Holle" is male

Posts: 894

Date of registration: Mar 7th 2009

  • Send private message

3

Saturday, February 6th 2021, 9:09pm

Frankonia verarscht aber gerade massiv die Vorbesteller. Seit 4 Monaten soll es in 2 Wochen zu haben sein. Seit 5 Tagen angelich auf Lager in diversen Ladengeschäften, aber dann doch nie da.... Einfach grottig.
Aber man darf gespannt sein, ob das Teil genauso wie das G3 ein paar Krankheiten hat, oder aber eine aufpolierte Version ist...
-that elephant ate my whole platoon-
"we're only living in the memories of our future selves"- Reggie Watts

Posts: 346

Date of registration: Jul 8th 2017

  • Send private message

4

Sunday, February 7th 2021, 1:09am

Also die negativ Seiten aus meiner Sicht, nach sichten von 2-3 Reviews und dem GGE Thread:

Griff ist kein Holz
Abzuggruppe ist aus dem VFC G3 und nicht PSG1
Die gleichen Unstimmigkeiten wie beim G3 Gehäuse
Kein Scope/Dreibein/kurzes Magazin von VFC, vielleicht kommt noch was, vielleicht kommt was von Drittanbietern, aber Qualität+Preis+Verfügbarkeit ist unbekannt.