You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

sniper

Administrator

Posts: 6,327

Date of registration: Mar 8th 2007

  • Send private message

41

Tuesday, April 21st 2009, 9:32pm

Quoted

Original von dirtdiver
@ sniper, Sorry das ich ein in deinen Augen unnötiges Video poste, aber es ist nunmal dato das einzige was man vom VFC EGLM auf Youtube sieht


Sieh es einfach nicht als Kritik an deinem Post, sondern vielmehr daran, dass auf einmal Leute meinen mit dem VFC Launcher können sie 100m weit schießen ;)


"Associate yourself with men of good quality if you esteem your reputation; for 'tis better to be alone than in bad company" -George Washington

  • "Pantheon1608" is male

Posts: 230

Date of registration: Dec 7th 2008

Location: Aachen

  • Send private message

42

Tuesday, April 21st 2009, 9:52pm

Hi, ich bin gerade beim surfen hierrauf gestoßen: (für alle die nicht klicken wollen: eine Elite Force M4 GBB)
Ich weiß es ist Elite Force, aber da die von VFC sind, dachte ich, dass ich es mal hierrein poste:

http://www.airea51.de/epages/61620199.sf…s/GAS-EF-2.5665

Hab ich irgendwas verpasst? Die SuFu hat auch nichts ergeben? Ich höre hier zum Ersten mal, dass VFC eine GBB herstellt


mfg
pantheon

Slogan

Rentner

Posts: 2,637

Date of registration: May 7th 2008

Location: SAS

  • Send private message

43

Tuesday, April 21st 2009, 9:55pm

Ich glaube mich entsinnen zu können, das es eine WE M4 ist. Das mit dem 30 Schuss-Magazin spricht jedenfalls dafür.
Und wenn ich mir so die Bilder der Elite Force und WE M4 so anguck, die ebenfalls dort (für 100€ mehr) erhältlich ist.....
weiter, weiter ins Verderben....

This post has been edited 1 times, last edit by "Slogan" (Apr 21st 2009, 9:57pm)


sniper

Administrator

Posts: 6,327

Date of registration: Mar 8th 2007

  • Send private message

44

Tuesday, April 21st 2009, 9:58pm

Elite Force ist lediglich eine Marke von Umarex, und da diese die WE M4 rausbringen, ist das ganz einfach eine WE M4.


"Associate yourself with men of good quality if you esteem your reputation; for 'tis better to be alone than in bad company" -George Washington

  • "Pantheon1608" is male

Posts: 230

Date of registration: Dec 7th 2008

Location: Aachen

  • Send private message

45

Tuesday, April 21st 2009, 10:04pm

Achso, ist aber dann bescheurt, dass die die WE M4 für 100€ mehr verkaufen, komischer Laden.
Danke für die schnellen Antworten

mfg
pantheon

Slogan

Rentner

Posts: 2,637

Date of registration: May 7th 2008

Location: SAS

  • Send private message

46

Tuesday, April 21st 2009, 10:59pm

Naja, kaufen wird sie dort eh fast keiner. Ich kenn zumindest mal niemanden, der einfach mal so 100€ zu viel hat.
weiter, weiter ins Verderben....

Posts: 88

Date of registration: Nov 2nd 2008

  • Send private message

47

Wednesday, April 22nd 2009, 8:12am

Und wieder keine Colt Logos. Bäääh.
www.battledisplay.de
Nachstellen von militärischen Einheiten

Posts: 1,013

Date of registration: Mar 27th 2008

Location: NDS

  • Send private message

48

Wednesday, April 22nd 2009, 11:35am

Das ist halt scheiss Umarex, da kannst du froh sein, wenn nicht fett in weiß auf der Seite steht, dass die Rechte bei denen liegen. :roll:
#21

dirtdiver

Trusted Trader

  • "dirtdiver" is male

Posts: 530

Date of registration: Jul 1st 2008

Location: Freiburg

  • Send private message

49

Monday, May 11th 2009, 2:21pm

Das VFC SCAR SSR ist nun auf WGC zum Verkauf bereit, mal sehen wie lange es nach DE braucht.

Grüße
For a long time I slept with a Glock 20 under my pillow. I liked the sense of security...but I just could not get used to waking up with a stripe across my face that said "OTUA MMOI".

2 users apart from you are browsing this thread:

2 guests