You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "wos lochos" is male
  • "wos lochos" started this thread

Posts: 197

Date of registration: Apr 25th 2007

  • Send private message

1

Friday, December 25th 2009, 11:16pm

Automatisch Anmelden bei 6mm

Hallo,

ich habe meinen PC neu aufgesetzt und jetzt plagt mich ein Problem, bei dem mir bestimmt jemand weiterhelfen kann.

Egal, wie ich meine cookie- Einstellungen bei firefox und hier im board setze: Ich schaffe es nicht, ein Lesezeichen zu produzieren, mit dem ich direkt angemeldet bin. Es ist so lange her.. :tipp:

Ich speichere Formulardaten, akczeptiere cookies von 6mm.info, speichere cookies, bis sie nicht mehr gültig sind und auf dem Board bejahe ich "automatisches Anmelden". Weiß nicht mehr weiter, wer kann mir helfen?
Schreiben Sie ruhig weiter, bis Ihnen etwas Sinnvolles einfällt.

This post has been edited 1 times, last edit by "wos lochos" (Dec 25th 2009, 11:17pm)


  • "Blackburn" is male

Posts: 10

Date of registration: Jul 12th 2008

Location: Am Bodensee

  • Send private message

2

Friday, December 25th 2009, 11:21pm

Hängt an deiner Lesezeichen-Adresse vielleicht eine SessionID mit dran?

Edit: Und stimmt die Zeit auf deinem System? Nicht, dass du in der Zukunft lebst ;-)
Gruß Blackburn / Tobi

This post has been edited 2 times, last edit by "Blackburn" (Dec 25th 2009, 11:24pm)


  • "wos lochos" is male
  • "wos lochos" started this thread

Posts: 197

Date of registration: Apr 25th 2007

  • Send private message

3

Saturday, December 26th 2009, 7:48am

Hossa, jetzt klappts, hatte die falsche Seite verlinkt.

Danke für deine Hilfe, Blackburn. :)
Schreiben Sie ruhig weiter, bis Ihnen etwas Sinnvolles einfällt.