You are not logged in.

Dear visitor, welcome to 6millimeter.info - the player's choice. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "Volgin" is male

Posts: 611

Date of registration: Nov 9th 2010

Location: am Bodensee

  • Send private message

41

Saturday, November 19th 2011, 10:44am

Also bei meiner Sawfly ist die Funktion auch gleich null! bei meiner ABC-Maske funtzen se perfekt! Bei meiner ESS NVG muss ich es noch testen! Ich schätze mal das es auf dem speziellen Polycarbonat der Sawfly nicht wirkt!

Douglas Dougie Powers

ehemals Dr. Klöbner

  • "Douglas Dougie Powers" is male

Posts: 26

Date of registration: Sep 7th 2011

Location: Hamburg

  • Send private message

42

Sunday, November 20th 2011, 12:07am

Hab sie heute ausprobiert und kein Effekt. Weder in der geschlossenen, noch mit offener Brille. Die sind staubtrocken und hinterlassen weder einen Film noch sonst was. Zu alt oder wohl die deutsche Serienstreuung. :rude:

Immerhin, versuch wars Wert.

Edit sagt noch: Man muss allerdings dazu sagen das wir heute im Norden sehr undankbares Wetter hatten. Nicht wirklich kalt und extrem hohe Luftfeuchtigkeit.

Werde es jetzt mal mit Rei versuchen.
Nov 28 2010, 11:27 AM
"Signatur den Forenregeln angepasst!" :P

This post has been edited 1 times, last edit by "Douglas Dougie Powers" (Nov 20th 2011, 12:11am)


  • "tankred" is male

Posts: 16

Date of registration: Apr 11th 2011

  • Send private message

43

Sunday, January 1st 2012, 11:54am

Hallo,
bei meiner ESS funkt. die Tücher auch nicht wirklich gut. Sie beschlägt pratiell und auf den Gläsern ist ein Wasserfilm, der mir die Sicht nimmt.
Schade....
Hat jemand evtl einen Tipp für mich?
gruß
Tankred

Azid

User

  • "Azid" is male

Posts: 52

Date of registration: Nov 6th 2011

Location: Franken

  • Send private message

44

Wednesday, February 1st 2012, 6:58pm

hmm, sind wohl out of Stock oder?
Train hard, fight easy

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests